Mag ik jullie om een gunst vragen - I have a special request


Afbeeldingsresultaat voor youtube
Hallo,
Zoals sommigen onder jullie misschien al gemerkt hebben, heb ik de stap naar het vloggen gezet. Als aanvulling op mijn blog, maak ik nu ook video's waarin je kunt zien hoe ik het gerechtje klaarmaak. Kwestie van mee te gaan met de tijd.
Ik zou het enorm appreciƫren mochten jullie je willen abonneren op mijn youtube kanaal. Zo kom ik steeds hoger in de ranking op Youtube.

Dit kunnen jullie doen op de volgende link :
https://www.youtube.com/channel/UC3WCWzBIANVMUE7lO96VDWg

Ik zou jullie heel dankbaar zijn.



Hey,
As some of you may have noticed, I have taken the step to "vlogging". In addition to my blog, I now also make videos in which you can see how I prepare the dish. Matter of changing with the times.
I would appreciate it if you would like to subscribe to my youtube channel. This way I am getting higher and higher in the ranking on Youtube.

You can do this on the following link:
https://www.youtube.com/channel/UC3WCWzBIANVMUE7lO96VDWg

I would be very grateful.


THANK YOU SO MUCH  




Reacties